a kind of love that lights the night

Nu är det LuleåKalaset, hade grymt skoj i torsdags. Jag och Sabina var ute med våra arbetskamrater vilket var 100% lyckat! Igår kom jag till jobbet, ställde mig i baren och gjorde mig en törstsläckare och fick höra av Salle att jag skulle sticka därifrån, haha! Jag blev ju helt paff, jag ville ju jobba. Inte ids jag väl gå och gorma bland en massa människor. Har inte det tålamodet, stubinen är kort på lilla mig. Men han sa bara "Stick nu stumpan och festa gärnet ikväll!" Jahapp, så var det med det. Gick ner i köket ooch väntade på Sabina. Vi gick hem till mig och lullade på, sen ut på stan. Usch vad folk det var. Klarar inte av att stå och kolla på någon artist och trängas med huuur mycket fulla människor som helst. Nej tack, klarar mig utan det. Men var gör man inte för sina vänner?

Nu kommer min söta mormor och hämtar mig, vi ska på fest hemma hos mamma. Får väl se om jag ska jobba ikväll, ska börja 21.00 men jag kommer bara bli hemskickad igen. Ciao!

JAG ÄR KÄR :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0