'Cause I like you just the way you are.

Idag har varit en bra dag, jätte bra faktiskt.
Efter regn kommer solsken, är det inte så?
Gårdagen var fruktansvärt jobbig men som tur är så löste allt sig i slutändan :)

Jag vaknade verkligen på rätt sida och med ett leénde på läpparna.
Hade tvättstuga, vilket brukar vara extremt jobbigt men det kändes nästan roligt.
Klockan 13.00 hände en bra grej som fick mig att jubla av lycka, självklart var Robert den jag ringde till!
Började städa hela lägenheten för att jag var så glad! Jätte fint är det nu!
Gick och träffade Sabina på stan. Mamma ringde och ville bjussa på käk, wihoo BBQ!
Har iallafall köpt ett par skitsnygga Lacoste skor idag, dom var lite annorlunda så det passar ju konstiga lilla mig :)
Vi for också och köpte en Ipod till Sabina så hon kan lyssna på musik i Turkiet.
Efter middagen blev det lite bus och ståhej, sen promenerade vi in till stan. Skönt som tusan!
Hem till Sabina och slappa lite i soffan kändes som en bra idé!
Efter att hon hade pratat med Pelle i telefon typ 1,5 timma så gick vi hem till mig.
Hon blev inte så långvarig. Hon skulle hem och hämta bilen så hon kunde fara till Pelle och ge han en godnattkram :) Så sött så jag dör!
Nu sitter jag här och har ångest för att skolan börjar imorgon.
Jag vill inte. En klass full av brudar. Inte en enda kille. Usch.
Förhoppningsvis kommer det bli prat om Boråsresan och Italienresan.
Vi borde ju som få veta när vi ska åka tycker jag!

Nej nu ska jag ta fram kläder till imorgon och göra allt färdigt så jag får sova lite längre ;)
Sen ska jag väl prata lite med gubben min också, om han nu inte har somnat.

Tjolahopp!


image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0