flaming lips

Robert har varit hos mig i helgen, slött men underbart!
Robban dog i fredags efter en olycka natten till torsdag.
Har inte varit världens gladaste tjej i helgen, ganska nedstämd och ledsen.
Börjar väl släppa lite nu eller så har jag bara inte fattat det än.
Han var omtyckt av många.

Jag saknar Sabina den schlynan som ligger och glassar på en strand i Turkiet.
Brorsan kom hem inatt från Cypern och ser ut som en kladdkaka.
Jag känner att jag också vill ut och resa.

Jag saknar Robert, jätte, jätte, jätte mycket!
Vill inte alls vara här, vill bara till Borås.
Men dit får jag inte fara förän 21/9

Nu ska jag prata med gubben min i telefon och sen sov.
Hej svejs!

image19


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0