I hope for more love, more joy and laughter.

Denna dag har varit både bra och dålig.
Startade dagen med ARL och diskuterade ergonomi i olika arbetsmiljöer,
arbetslagar osv. Rätt intressant faktiskt.
Sen har jag sytt på min sportjacka som jag hoppas bli färdig snart.
Det går ganska bra med den nu, idag har jag fått mycket gjort.
Alla dragkedjor och fickor är på plats.

Vi har pratat om Borås-resan också.
Nu har det blivit något krångel så vi får se hur det bli med det.
Jag är så förbannad så det finns inget slut alltså.
Om jag ska kunna söka till Textilhögskolan så måste jag ju först fara dit och kika?!

Har skissat upp en massa olika förslag på balklänningar till Vicky.
Så nu är det bara att välja och vraka, bara att sätta igång.
Köpa material m.m.

Nu på kvällskvisten kom Helena förbi, vi gick ut på en promenix i 1,5 timma.
Gud så skönt! Tiden gick så fort och vi har surrat så mycket att jag känner mig torr i halsen.
Efter promenaden gick vi till Statoil och köpte lite LOKA päron och sen hem till mig.
Visade henne mina skisser och hon gav mig tummen upp. Suveränt!

Har suttit och kikat på lite utbildningar m.m också.
Tanken slog mig att jag måste börja bestämma mig nu vad jag ska göra.
OM jag ska plugga så kanske jag måste börja söka redan nu om jag måste tillverka något
inför ett intagsprov. Men först och främst måste jag bestämma vad jag vill.
Inte direkt så att jag vill stanna kvar i den här stan och jobba på Färjan/Olivers resten av mitt liv.
Rackarns vad jobbigt det blir med alla tankar på framtiden.
Men det funkar inte att tänka på det sätt jag har tänkt på hittils.
"Ta dagen som den kommer!"
Nej nu ska det bli ändring på det.

Imorgon börjar jag jobba på H&M också, 10.00 ska jag vara där.
Vad tusan ska jag ha på mig?
Jag är jätte nervös haha!

Det känns som att det är mycket att tänka på nu.
Mycket som måste klicka ihop..
Och jag saknar Robert!
Jag ringde honom tidigare idag utan anledning, ville bara höra hans röst.
Fick ont i kroppen då jag insåg att jag VERKLIGEN saknar han :(


image20












Kommentarer
Postat av: storasyster

Lillasyster ja verkligen älskar dina bloggar,dom är så söta o så roliga. Saknar dig massor. Vi hade planer på att åka till Luleå till jul men dom vart ändrade, mamma kommer till sthlm istället. Call me someday! Pussar

2007-09-14 @ 07:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0