party party :)

Bra dag idag! Mycket väl godkänd.
Skolan gick kanon.
Har gjort skitsnygga detaljer på min sportjacka.
Sabina hämtade mig, for till Storheden och kollade läget.
Sabina var helt gullig med Pelle. Han klagar alltid på att han har kallt golv,
så hon köpte honom ett par jätte söta duntofflor som vi for och lämnade
utanför hans dörrnär han inte var hemma :)
Sen blev det stan igen och jag sprang runt som en tok för att hitta något åt Robert.
Tillslut hittade jag det perfekta! Klockrent!
Efter stan for vi till Skurholmen, skulle göra en hårförlängning på Nadja.
Men jag for bara dit och visade hur man gör för hennes kompis så hon fick göra det istället.
Hade så fruktansvärt ont om tid.
Jag och Sabina for och bowlade med hennes mamma och hennes arbetskamrater.
Sabina vann såklart över mig.
Sen hem till mig, hämta smink och skit som jag tog med till Sabina.
När vi var färdiga så drog vi till Annas 21års party/ utflyttningsfest.
Hon flyttar till Stockholm på fredag :(
Det kom sjukt mycket folk, mycket trevligt var det.
Inte druckit speciellt mycket men känner mig ändå rätt berusad
Gick hem när alla började dra sig mot Brasseriet.
Jag tänkte såhär..
Följer jag med så kan det bara sluta på ett sätt och det var jag inte så sugen på.
Så jag gick hem istället och ringde gubben.
Måste ändå orka upp imorgon så jag kan hämta honom på flygplatsen.

FÖRSTÅR NI?! Han kommer imorgon :D
Åh vad jag ska pussa på han!
Och vad skoj det kommer bli att se hans reaktion på min present!

image18



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0