the one and only..

Idag har varit en hemsk dag, usch fy och blä! Bråk och gorm!
Jag hatar att bråka, varför inte föra en diskussion istället?
I en vanlig samtalston. Måste man skrika?
Nej! Man kan prata med varandra utan att höja rösten.
Om någon skriker till mig så går det in och ut lika fort.
Jag vrider av volymen och ignorerar.
Kanske fel av mig, men vafan?!
En grej jag verkligen hatar är när nån står och skriker samma sak, om och om igen.
Pucko, det räcker med en gång!
Sådärja, nu har jag fått den stenen ur mitt hjärta :)


Igår efter att jag hade klippt tjejerna så blev det film.
Jag var så otroligt trött så jag somnade i soffan, men Jenny stötte till mig så jag gick till sängen min och sussade sååå gott med min kudde.
Och imorse vaknade jag halvt av mig själv. Vad jag menar med halvt är att jag hann sätta mig upp, ta en snus och somna sittandes.
Så när Robert ringde så var jag "vaken", haha rätt kul för jag fattade inte att jag sov sittandes.
Om jag minns rätt så frågade han lite skrattande vad jag gjorde och jag sa "ööh, jag vet inte?" :O
Sen har man ju jobbat hela dagen, det gick fan segare än igår.
Men jag lyckades lösa ett korsord iallafall, haha!
Madeleine följde med mig och gjorde lite ärenden efter jobbet,
vi hade ganska skoj måste jag säga.
Sen körde hon hem mig, tanken var att jag skulle städa men så blev inte fallet.
Det första jag gjorde var att stoppa i laddaren i telefonen och ringa till Robert.
Sen fick jag ont i skallen och slöade bara.
Sen pratade jag med han igen, en lång stund. Och det är nog det mest konstiga samtalet jag har haft i hela mitt liv. Hjärtat slog så hårt att jag hamnade i chock, jag skakade och blev helt torr i munnen. Kunde inte prata. (På ett bra sätt måste jag tillägga!) HAHA, ni skulle höra våra samtalsämnen alltså. Helt sjukt konstiga grejer. Allt från känslor, problem och politik till bajs och analsex.
Nej, nu ska jag sova. Är jätte trött nu och huvudvärken börjar komma tillbaka.



I want to make you smile whenever you're sad
carry you around when your arthritis is bad
I'll get you medicine when your tummy aches
build you a fire if the furnace breaks
I'll miss you
kiss you
give you my coat when you are cold
need you
feed you
even let you hold the remote control
so let me do the dishes in the kitchen sink
put you to bed if you've had too much to drink

ÄLSKLING, DU ÄR MIN VÄRLD!

image6

Over and out, scream and shout!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0