there is everybody else and then there's you...

... and you my love, you are everything!


Jag låter mina händer glida över din nakna bröstkorg. Takten på mina kyssar har ökat på din hals och jag låter tungan leka mer fritt. Jag river dig lite med min naglar på bröstet. Sakta låter jag handen söka sig ner mot naveln, mot din sträng. Jag märker att din lust har vaknat. Jag känner mig upphetsad av att veta hur du kan föra mig till höjder dit ingen annan tagit mig. Du mmmmmar sådär som bara du kan vilket gör mig galen. Du börjar röra på dig och jag märker att du blir alltmer ivrig att mina händer ska leta sig fram till där det är som skönast för dig. För att reta dig låter jag naglarna riva på dina lår. Jag river dig försiktigt och går sedan över till att smeka dina innerlår, så nära, så nära...


Ikväll har jag haft grymt kul, jag full och har skitkul alldeles för mig själv. Det första jag gjorde när jag kom hem var att ringa hjärtat mitt. Han lät så söt, sådär nyvaken och yr i palten. Det blev ännu ett ganska långt samtal, suveränt! Möjligheten finns att jag har sagt något pinsamt, hoppas bara inte att det gör något. 6 dagar kvar tills jag får träffa honom, tills jag får känna hans mjuka läppar mot mina, tills jag får känna mig riktigt lycklig.

Nej, nu ska jag lägga mig och sova så jag orkar jobba imorgon. Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0