tokig tokig magda!

Jag behöver göra något, är rastlös..

Idag var andra dagen i skolan. Första lektionen var lite lustig. Skulle egentligen ha samhälls men så blev det inte. Det blev arbetsmiljö och säkerhet istället. Så nu är schemat omgjort. Inge samhälls alls bara abetsmiljö tre gånger i veckan. Ganska bra faktiskt. Vi satt bara och pratade om vad vi har jobbat/ jobbar med. Sen hade jag 1,5 timmars lunch. Jag, Elin, Elin och Katarina satte oss i hermelinsparken och glassade med cigg och skitsnack. Sabina kom och hämtade upp mig. Jag var tvungen att köpa cigaretter osv. Sen körde hon tillbaka mig till skolan där jag blev hemskickad på en gång haha.
Har påbörjat ett SV arbete om kung Oidipus som jag känner redan nu att det aldrig kommer bli färdigt. GUD SÅ TRÅKIGT!

Nej nu ska jag åka hem till min mammut och käka och sen till Monica, hej så länge!



Mumms vilken god mat mammut hade gjort! Jocke kom och skulle hämta Max gamla barnstol, han måste ju börja fixa allt nu när lilla han ska bli pappa :) Han körde mig i samma veva till Lerbäcken. Var med Monica och Ellinor, gud så skoj vi hade det! Många flyttkartoner är klara nu. Monica skulle köra hem oss så vi avslutade kvällen i skratt på McDonalds. Haha ett gott skratt förlänger livet, är det inte så? Efter allt som jag har skrattat idag så lär jag väl leva ett helt år längre. Imorgon ska jag sätta löshår på en tjej, får väl se hur det går. Ska sy fast det istället för att använda microringar eller lim. Sen blir det väl att fara till Monica igen och få färdigt det sista.

Åh, jag längtar bara till torsdag då Robert kommer. Tiden går som en sovande snigel!
Men ack så trevligt det kommer bli när tiden väl är inne. Nu är det sleepytime, skola imorgon!


Tjingeling! ^^,


image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0