äntligen här..

Igår var en hemsk dag, iallafall på eftermiddagen. Stressigt som tusan, ville bara ligga och slappa med R i soffan. Slippa alla bekymmer som matlagning och framförallt  packning. Mamma och Max kom till lägenheten och hängde ett tag. Vi upptäckte lite sent att det var snart dags att bege sig mot tågstationen, så R lagade maten och mamma hjälpte till medans jag packade hysteriskt. Påvägen till tåget så blev det ett jobbigt jagande av en korsordstidning, jag MÅSTE lösa korsord :)

När vi väl hade kommit in i tåget och satt oss på våra platser så lyckades jag lugna ner mig. R var hur underbar som helst ska ni veta. Hade förstått om han hade bett mig fara och flyga åt helvete med tanke på hur jag betedde mig. Usch.
Jag fick ett yatzy av H&M i julklapp, så det blev en del spelande. R vann hela tiden och jag är en förbaskat dålig förlorare. Det tog han också bra! :)
Han hade med sin laptop också så vi kollade på film, pussades, lyssnade på musik och hade det faktiskt ganska trevligt tills det blev dags att sova. Eftersom vi hade sittplatser så blev det rätt knöligt. Ajaj i ryggen och nacken. Vi halvlåg runt och på varandra som en stor och klumpig boll.
Men det gick bra tillslut, när vi kom till Stockholm imorse så klev massor med folk av så då fick vi bra med plats.

Vi var framme i Göteborg vid 13 idag, efter en 20timmars tågresa. Gick direkt till spårvagnen och åkte till östra för att hämta bilen. Burger King, nästa! :D MUMMS!
Och sen när vi var framme här i Borås så kom vi på, SHIT! Julklappar till Ulla, Pelle och Bettan (Roberts mamma, pappa och syster)

Nu sitter jag vid datorn och R sitter och fixar tv'n så vi kan se lite film innan vi ska umgås med hans family.
FATTA hur skönt det känns att vara här, helt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0