busschaffis kritik!

LLT kan bombas!
(Luleå Lokal Trafik)

Jag är rädd för att åka buss, som fan! Och det blir ju inte bättre när chaufförerna kör som idioter på vägen till storheden. Ska man behöva sitta och hålla i sig? Det är halkigt, vägen är inte särskilt bred. Dom borde ta hänsyn till att det faktiskt sitter gamla pensionärer... och jag, som faktiskt sitter där och nästan skiter knäck av rädsla. JA, jag är livrädd.. Eller hur Emmelie?

Ellinor är här hos mig, vi ska pilla oss i naveln och kolla på någon bra movie.
Robert sitter på tåget nu, påväg till mig.
Fattar ni hur bra det känns? :D
ÅÅÅÅH SNART FÅR JAG PUSSAS!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Ja jag vet, du är mer än livrädd sötunge ! ;)

2007-12-21 @ 21:04:00
URL: http://emmelieee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0