glad igen

...efter the heartbreak kid, massor med pussar, en mycket, mycket kärleksfull pojkvän, en ashet bastu och en härlig dusch. ja, nu mår jag toppen!

att ens pojvänn ligger och håller om en under filmen och berättar hur mycket man betyder kan ju bara inte bli fel. eller?
hur myspysigt som helst. pirrar i hela kroppen :)
sen har jag kommit på också att det är 8 månader sen vi träffades och det känns som högst 2.
han är bäst :)
även om han inte gillar att hänga efter mig som en svans på en shoppingrunda.

nu ska vi väl äta någon kvällsmat och sen krypa ner i sängen, natti natti.

Kommentarer
Postat av: bastubert

hörru du du. Jag kan inte håla med. Det är ju kul att shoppa med dig. :) slutar alltid med att jag köper massa också. Pusssssss

2007-12-29 @ 23:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0