glad midsommar önskar påskharen

Alla julklappar blev inslagna igår och ooh så tjusiga dom blev!
Iallafall dom till R :)

Och fy vilken hemsk dag det har varit idag, allt har gått emot mig. I skolan är det tjafs med Katarina. För att göra en lång historia kort så skrek hon för hela klassen att jag var ett plåster på henne. Det var tydligen ett skämt, men det var ingen som skrattade, speciellt inte jag.

Jag brukar vara ganska obrydd om folk säger något om eller till mig, men jag bryr mig faktiskt om henne och trivs att vara omkring henne. Hon är en jävligt ironisk och jag vet inte om man kan kalla henne elak eller kall(?) men något därimellan. Och det här säger jag inte på ett negativt sätt, utan jag gillar hennes stil, hennes sätt att vara och bete sig. Annars hade jag ju inte "hängt" med henne. Förstår ni? Jag tog bara illa upp helt enkelt och tar nu avstånd från henne vilket är asjobbigt!

Sen har jag stressat som FAN med västen som skulle bli färdig idag! Men ingen är färdig, många har inte ens börjat sy provplagget. Jag är ändå snart klar. Måste bara vända den eftersom den är vändsydd och sy knappar och kanpphål.

Sen kommer brorsan hem och skriker att jag ska laga mat, aldrig i helvete tänkte jag! Han kastade grejer på mig och skrek och hade sig, det gjorde fan ont! Så, ska ha bete sig så, så får han laga sin egna jävla mat.

Vi blev vänner och tillslut satte vi oss i bilen och for till MAX. Svullovecka för mig haha!

Har ont i skallen, är stressad för att det är stökigt i lägenheten. Robert kommer snart och jag har knappt tid att pissa!

Jag saknar Robert sjukt mycket, vi har inte träffats på flera veckor så det kanske inte är så konstigt. Frågan är bara, kommer det kännas konstigt när vi träffas? Kommer jag känna igen personen jag älskar mest av allt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0