gosh!

alltså.. vad tusan har hänt med bloggen?
verktygsfältet är borta?!
är det så för alla eller är jag ett utvalt offer?

det är tisdag idag iallafall.
en underlig dag.
sov aslänge, duschade och gjorde mina morgonrutiner, sen gick jag till skolan.
hade svenska.
helt onödigt att jag gick dit faktiskt.
det enda jag fick göra var att kommentera en massa redovisningar.
efter det så norpade jag med mig emma och gick på stan.
och jag som trodde att det var färdigt med mitt slöseri nu.
men icke det!
ann och frida kom, vi käkade middag på kebabhuset.
nyttigt och bra.
sen for vi iväg på äventyr, handlade lite mer.
for till håkan larsson (en plannjaspelare) och lämnade en julklapp till hans familj.
sen hem till mamma, hämta paket, sen körde ann hem mig.
fy fan vad stressigt det har varit idag.

såå, vad har jag köpt idag?
- lite smink till mig själv
- två julklappar till gubben
- julklappar till pappa och hans fru
- presentpapper, snören osv.
- julklappar till max

nu ska jag slå in alla klappar färdigt så jag slipper bry mig om dom innan julafton.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

haha fösöker du dig på bloggbygge ? =)

2007-12-19 @ 17:22:33
URL: http://www.jennifeerh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0