hey you...

... i'm so glad to be yours.

hårband och hästsvans, japp det är vad jag har nu.
stearin överallt också.
det gick askasst idag att sjunga.
rösten försvann ibland, den levde sitt eget liv.
skit också!
max var med mig hela tiden, gillade att vara med alla tjejer.
vi letade, jagade och dödade spöken i en mörk korridor.

jag - hur ser spökena ut då?
max - dom är blåva å gröma... å små
jag - men max, det finns inga spöken!
max - jooo, du måtte döda dom
jag - hur gör man det då?
max - man måtte... man måtte bita dom... i rumpan
jag - (går ut i korridoren och vrålar, lådsas bita dom)
max - du måtte stampa på dom... på tårna

middagen hos mamma var hur god som helst.
pratade körkort, julklappar, och om robert.
dom var på ikea idag så jag skruvade ihop allt.
kollade på parlamentet, skrattade och hade trevligt.
sen körde jag hem.
jag saknar robert, börjar bli arg för det.
på han...
nu ska jag sova.
imorgon skola 8.15 till 14.00
sen jobb 16.00 till 22.00
godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0