JAG VILL HA SNUS OCH EN JÄVLA BAL!

Jag är så jävla arg för tillfället så att jag nästan blir rädd för mig själv!
Den här dagen är SKIT, bara skit!
Försov mig imorse, kommer till skolan och har sprängande huvudvärk.
Sen blir jag placerad i en grupp med ettor och tvåor där vi får en uppgift.
"Ni ska bygga ett pepparkakshus i kartong, tiden går ut 13.30"
Det var jätte stressigt, det blev jätte fult och då menar jag FULT!
"Renovering pågår" heter vårat liilla projekt.
Namnet säger väl sig självt...

Sen gick jag på en modevisning/frisyrvisning.
Satt bara och var irriterad, modellerna tuggade toy, gick fult på catwalken.
Nej usch, IG! Musiken var bra därimot, eller låtvalen.

Sen gick jag till sömnadssalarna där jag får höra..
"Det blir ingen bal i år!"
VAAAA?!?!?!
Varför står jag och lägger ner min själ på en jävla balklänning om det inte blir nån jävla bal?
Men nej, det blir ingen bal..
OM inte vi går ihop några stycken och bildar en balkommité, hittar sponsorer och 500 000 kronor, bokar fotografer, kockar som lagar middagen, dj's, ALLT innan jul. Tror ni jag pallar? Jag hinner ju knappt andas i vanliga fall.. Och Robert säger "Jamen det är ju bara att..." BARA? Jag tuppar av snart!

Dessutom har jag inget snus och inga pengar. Pappa är söderut nån stans med jobbet så han kan inte heller köpa nå jävla snus åt mig. JAG DÖR!

JAG VILL HA SNUS OCH EN JÄVLA BAL!
image42

Kommentarer
Postat av: Elli

Men hey! de fick vi höra förra året också att det inte blir ngn jävla bal, o det var visst ngn som hade de som projektarbete att fixa balarna, så de löste sig. Det är alltid någon som tar på sig det :) Så nog blir bal alltid. Lugn bara, andas :) Jag ska ju vara där o se dig o Robert :)

2007-12-12 @ 23:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0