lördag

Jag är hemma, dörren är låst. Ingen kommer in, ingen kommer ut.

Jag har jobbat idag, tiden gick fort, det har varit kul. En glad Kicki är likamed en glad jag. Eftersom jag var med Patrik igår så håller jag mig hemma ikväll. En tyst och tom lägenhet är hur underbart som helst. Jag behöver vara ensam, behöver vara ifred, behöver ta det lugnt, behöver andas.


Saknar Robert som FAN! Han är i Falköping ikväll och partajar om det var någon som ville veta :) Har knappt pratat med han idag eftersom jag har jobbat och sen for han dit och jag vill ju inte ringa och störa :) Fick prata med han en snabbis när jag hade lunch, men då satt han hos frissan med en slinghätta på skallen så då kunde vi heller inte prata så mycket..

Ääääh, godnatt era byfånar så hörs vi.


Kommentarer
Postat av: Sara

maggan! i miss you :)

2007-12-08 @ 22:52:50
URL: http://SARRRRA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0