på smällen

ja, det var den filmen jag och ellipelli såg.
typ femtioelfte gången, men den är lika bra varje gång.

föresten så har jag slösat ännu mer pengar idag.
köpte en tröja/klänning, jätte fin verkligen.
sen har jag köpt lite klapps till mamma, johan och max.
och en grej till gubben :)
var bara tvungen.
mat och snus är också inhandlat nu, känns som att hälften är bortglömt.

jag pratar med robert VARJE kväll, innan jag ska sova...
men nu kan jag inte det för han ligger och sover på tåget och har telefonen avslagen.
det känns fel, hemskt.
jag vill prata med han, jag vill berätta för han, just nu, hur mycket jag älskar han.
men om jag går och lägger mig nu så går ju tiden fortare.

min dag imorgon ser ut såhär:
09.00 - kliva upp (äta frulle, duscha, fixning, snygga till i lgh)
13.00 - jobba på h&m
15.30 - brorsan hämtar från jobbet
15.50 - stå och vänta in min kärlek
18.30 - bord bokat på cook's

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0