söndag

Hur har min helg och ledighet varit?
Jo det ska jag tala om!

I fredags var jag hur glad som helst. Tiden på jobbet gick som en glass i solskenet, hade världens tråkigaste uppgifter men allt flöt på ändå. Älsklingen hade goda nyheter om sin anställning. Ytterligare 6 månader i Göteborg med lite löneförhöjning. Jag blev hur glad som helst för hans skull och han var glad och då blev jag ännu gladare.. Ja, ni förstår... När jag slutade så stod jag i valet och kvalet om jag skulle åka till Jimmy och umgås men jag valde att åka hem för att umgås med mig själv och bara känna lugnet eftersom jag har ett fruktansvärt stressigt liv. Jag tänkte att jag kunde vara vaken länge och sedan gå till Anns jobb och surra skit när hon jobbade natt. Men jag slocknade så fort jag slog på tv'n.

Och igår vaknade jag och var på superbra humör. For iväg med pappa och hans fru på äventyr. Skulle fylla på kylskåpet men det blev en ny brödrost också. Den är typ huuur snygg som helst! Var på Inter Sport och hittade mig ett set med jacka och täckbyxor i brunt och benvitt också. Sen for jag hem, hämtade lite cider och sen for jag till Peter och Mikaela.. Sov där.

Idag for jag till mamma, skulle käka middag och umgås. Jag försökte prata med henne om min flytt till Borås men hon kan inte hantera det. Tråkigt men sant. Ann kom förbi också, pratade om hennes bekymmer och om mina. Kändes jätte skönt, hon räddade mig i nöden kan man säga. Hon får en alltid att bli glad. Dom orden som kom ut ur hennes käft ikväll har varit mest "jävla tarzan, slappkuk, bondjävel" och en hel del andra helt underbara uttryck. Hon körde hem mig, vi planerade en tjejkväll hos henne och en tripp till finland och hon fick prata med Robert lite hah!

Nej nu ska jag ta och lägga mig, ska sitta och sy min väst imorgon till 21 så jag behöver min sömn.
Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0