söndag

Åh älskade söndag, tänk om jag fick tilbringa denna dag tillsammans med min kärlek. Tänk vad allt skulle vara bra då...

Hade jävligt tråkigt igår, åt lite mat, drack ett glas vin och kollade på film. Blöh! Tänk om jag kunde vara som alla andra.. Vara ute och festa varje helg, ha kul.. Kunna dricka alkohol utan att börja må illa eller få en djurisk huvudvärk. Eller det kan jag ju, ibland. Men det är sällan. Bara efter ett glad vin igår så höll jag på att avlida. Ville bara sova, men det gick inte heller så bra eftersom jag var orolig. Robert var på fest, sov där och han lät gode full när han ringde efter ett antal timmar. Låg och vred på mig i sängen jag vet inte hur länge..

Idag har jag strykt mitt lucialinne, städat i köket. Haha, allt glänser. Sen har jag plattat håret och sminkat mig a little bit. Pratat men min bakfulla pojkvän :) I miss him.

Nu ska jag kila iväg till torget, trycka på mig luciakronan och lussa. Mamma kommer och tittar, sen åker vi till henne och myser. Jag ska vara med henne varje söndag har vi bestämt. Mat, umgås och träning. Men idag blir det ingen träning för det hinns inte. Ha det gött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0