tisdag

Glömde en grej i gårdagens inlägg...
Jag fick en beundrare på jobbet. Han sitter där nästan hela dagarna och spelat jack vegas. När han kom till mig och skulle få ut sin vinst så säger han "du bor på örnäset va? edeforsg. 9?" nej, sa jag... inte längre. Sen gick han och spelade. Efter en halvtimma kommer han tillbaka med en vinst och säger "vad hetter do?" (jo han var utländsk) Magda, sa jag! Sen gick han till sin kompis och "hämtade" han.. Dom kom mot mig och pratade på sitt språk. Sen säger han "vad vacker do är!!!" öh tack! och sen säger den andra att jag har vackra ögon. Tack. Hejdå!

Nu ska jag till skolan en snabbis, ska prata lite och sen gå hem. Luciakröning i domkyrkan idag, ska vara där 16 för att sjunga upp, få iordning allt. Sen ska jag plugga som ett as hela kvällen. Har en inlämning imorgon, jag har inte gjort ett jota! Fy.. Hej bara hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0