trött men glad

måndag idag, tiden går så sakta så jag dör!
första lektionen var sömnad, västen är som sagt strl 32 men nu är den för stor igen.
har sytt in den, sprättat, sytt, sprättat och sytt lite till.
vi fick besök från en tjej som heter emelie också.
hon gick våran linje för tre år sen sen flyttade hon till borås och gick nordisk designskola.
nu håller hon på att söka en acc-utb i new york med inrikting på shoes. fan vad kul!
hon skulle berätta modevisningar, hennes erfarenheter.
information utifrån behöver vi om vi ska göra en grym visning i maj.
hon var lite speciell, pratade inte så mycket faktisk.
allt med henne var som en stor jävla gåta.
annars var hon jätte söt.
andra lektionen var samhälls, vi pratade lite strunt och sen fick vi gå.
tack och hej leverpastej.

nu är jag hemma, tänkte ladda upp mig lite för jobbet.
trött på det nu, trött på skolan, trött på att jobba...
om tolv dagar kommer robert, åh vad jag ska mysa.
njuta.
16 dagar med honom.
längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0