usch!

jag mår skit.
att kliva upp 04.30 en torsdagmorgon för att sjunga är nästan inte värt 10.000 kronor.
det är ju lättare att kliva upp mitt i natten än typ 7, men fan så jobbigt det är sen.
jag har haft ont i magen i två dagar nu, och huvudvärk som heter duga!
höll på att svimma två gånger också, det känns ju kul.
tänk om jag bara hade fallit ihop?
jag skulle jobba på H&M idag, men jag for aldrig.
och det var INTE för att jag bara var trött utan för att jag verkligen mådde skit.
jag mår fortfarande lika dåligt fast jag har legat på soffan hela dagen.
hoppas det blir bättre under natten så jag kan jobba imorgon iallafall!
nu ska jag ta mig en varm dusch och sen ska jag krypa ner i sängen och ringa min älskling.
fan vad jag saknar han! och snart kommer han :) ungefär en vecka kvar nu. myspys!
ni ska bara veta hur mycket jag uppskattar att han är med mig under julen istället för i thailand med hans vänner.
för övrigt så har jag fått mig en snusdosa idag och imorgon får jag löööön ;)
hoppas hoppas hoppas att jag inte är sjuk i helgen så jag kan köpa klart alla julklappar.
och leva.
natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0