det handlar om att spräcka såpbubblor i sommarnatten...

... och att hitta en hand då allt känns svårt.

Idag är var nog den tråkigaste dagen på hela året. Jag jobbade på Storheden och det var strålande sol och skitvarmt och sen vände det totalt. Det kom åskmoln och började spöregna. Ellinor kom och höll mig sällskap vilket jag VERKLIGEN uppskattar. Hade nog blivit galen annars. Hon skrämde iväg en bunt kunder då det kom en liten geting. Hon skrek "JAG SKITER PÅ MIG, JAG SKITER PÅ MIG!!" Haha, gud så skoj. Jag satt och klottrade i min SOLO tidning. Kluddrade på varenda ansikte och gjorde alla fula, sånt som jag höll på med på mellanstadiet. Elli for och köpte mat åt mig och jag tänkte.. "Hmm, kanske ska jag prova äta kött? Det kanske är gott." Fy vad vidrigt, jag tog en tugga och höll på att kräkas. Så jag fick sitta där och äta sallad istället. När hon for blev det dötrist, försökte läsa den genomkluddrade tidningen ett antal gånger till. Räknade kassan om och om igen. Inventerade och hade en jävla massa grejer för mig men tiden gick såååå sakta. Jag tror att jag har ringt och terrat nästan alla på min kontaktlista i telefonen. Sen kom Kristoffer och Carro när jag höll på att packa ihop, de skulle köra hem mig så jag slapp ta bussen. Alltså jag vill verkligen inte jobba imorgon också, jag kommer att avlida.


image8

det finns något i din blick som värmer hela mig och något i ditt leende som gör mig lycklig inuti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0