det handlar om att vara tryggt inlindad i stora luddiga närhetsfiltar...

... och om att se behov med slutna ögon.

När du vill att jag ska fortsätta, kommer jag att sluta, för jag vet vart vi ska och jag kan vägen. När du tror att du inte kan känna mer, kommer jag att överbevisa dig. Jag kommer att ta dig till gränsen flera gånger om, varje gång starkare och mer målmedvetet, tills min beröring är allt du kan uppfatta. Jag kommer att reta dig till vansinne och du kommer förr eller senare att hämnas. Din smak i min mun, mina naglar i ditt skinn, din darrande energi koncentrerad under min tungspets. En dag kommer min hud smälta samman med din och skräcken i våra ögon kommer att försvinna i en dimma, när hela världen visar sig bestå av våra samlade hjärtslag.

Idag har jag sovit ut, fruktansvärt skönt. Men det var lite pinsamt då Robert ringde och frågade vad jag hade på hjärtat. Jag förstod absolut ingenting! Men sen kom jag ju på att jag drömde att jag var vaken och började klippa av mig håret. Så jag var jätte ledsen och ringde till han i sömnen. Lite läskigt, tur att han låg och sov så han slapp höra när jag var virrig i bollen :) Jag har varit på stan idag med Jennifer, Peter och Jenny. Köpte ett par byxor och ett linne. Var bara tvungen! Pappa åkte idag också, skönt! Jag, Jennifer och Peter for till Maxi för att köpa gotta och sen drog vi hem till mig och hade filmkväll. Sen fick jag för mig att ta ner min gamla dator från vinden och föra över en massa grejer men det gick inte så bra. Kan bara tänka mig hur det måste ha sett ut med Robert i telefonen som var fastklistrad i örat och gav mig råd när jag satt där i mitt lilla hörn och försökte skruva med skruvmejseln. Lyckat! Inget blev som jag hade tänkt. Lyckades iallafall koppla tillbaka allt så den här datorn funkar :) Nu ska jag sova så jag orkar jobba häcken av mig imorgon. Jag ska fan ta säljrekord! Sov gott!


he's so sweet that the bees leave their honey ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0