det handlar om fingertoppar...

... och om händer som vill bo i varandra.


Min hårfärg:
Brunt/Mahogny
Färgen på mina ögon: Gröna/blåa/gråa
Min längd: 172 cm
Om jag skulle färga mitt hår permanent skulle det bli: Mörkbrunt
Tv-program jag gillar: Komediserier
Musik jag gillar: Det mesta!
Bästa låt just nu: Roger, vart e du?
Senast köpta skiva: Finns skivor att köpa ännu?
Drömresa: Nya Zeeland eller Australien
Platser jag vill bo på: London eller Göteborg, står i valet och kvalet.
Den viktigaste personen i mitt liv: Söböna!
Vad jag vill ha med mig till en öde ö: Sabina, bärs och Boråsarna såklart!
Favoritdjur: Giraffer 
Skola, roligaste/tråkigaste ämne: Sömnad/Design, Datoriserad mönsterhantering
Drömyrke: Designer (I?m on my way)
Min drömframtid: Ska jag skriva en uppsats? TH i Borås tabm.
Jag tror på: Fakta
Är kär just nu?: Nej det krävs mycket!
Min blivande sons namn: Nåt som inget djur redan heter :) 
Blivande dotters namn: Något ovanligt
Mina bästa egenskaper: You tell me..
Mina sämsta egenskaper: Alldeles för snäll..
Kläder jag gillar att ha på mig: Pyjamasbyxor och ett brottarlinne.
Kläder jag aldrig skulle sätta på mig: Sånt som visar mer än vad det döljer!
Min käraste ägodel: Min telefon och min guldklocka
Personen jag senast kysste: Robert, maravilloso!
Favoritdoft: Armani Code som verkligen får mig att smälta!
Favoritmat: Sushi
Favoritdryck: En tropisk mjölkdrink med massor av is!
Favoritgodis: Jag är en gottegris, så det mesta!
Favoritkrog/restaurang: Kina haket i Canada Water, London
Jag är rädd för: MYROR och alla kryp, sprutor och höjder.
Min drömkille: Hemlis ;)
Drömdate: Det är väl med honom då...
Ogillar: Rövslickare
Älskar: Max, min pissunge och Sabina.
Värsta känslan: Ett hjärta som brister.
Bästa känslan: Kärlek, tragiskt men sant.
Person jag beundrar: Ann
Person jag vill träffa: Fredrik Reinfeldt och ge han en smäll på käften!
Jag spelar: Lite allt möjligt.
Något jag vill ha i present: Tanken som räknas.
Min första tanke när jag vaknar på morgonen: Vart är snusdosan?!
Blir åksjuk: Allt för ofta utan piller.
Berg- och dalbana ? Skoj eller otäckt?: Underbart!
Åskväder och storm ? Spännande eller otäckt?: Fruktansvärt otäckt!
Bläck, blyerts eller fingerfärg: Fineliner
Högerhänt eller vänsterhänt?: Höger
Favorit färg: Naturfärger
Under sängen har jag: Ingenting för tillfället ;P
Allergisk: Mot ingenting.
Rökare: Jo tyvärr!
Antal döda krukväxter i hemmet:
Har körkort?: Nej men snaaaaart!
Har bil?: Jajjemen.
Mitt favoritcitat: "Det är lika bra att sluta drömma, det går åt helvete i alla fall!"

Idag klockan 08.00 fick jag hämtning av Peter, vi åkte till Skellefteå för att jobba. Det har både varit roligt och jobbigt. Fick 1636kr plus att han bjöd mig på en resturang där det var den svinigaste maten jag varit med om. Och det blev ju inte bättre av att han drog upp tröjan och tröck i en insulinspruta precis då jag skulle ta en tugga. ALLVARLIGT, jag höll på att svimma! "Höhöh, oj förlåt. Jag glömde att du var känslig." POFF, där försvann visst min hunger. Kul!


 

and all we need is bare feet and a pair of wings to fly...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0