han är underbar!


 

Robert :)


 

Jag kommer att sakna honom så mycket att det inte går att beskriva med ord imorgon när han åker. Jag kommer att sakna att ligga i sängen och prata till typ 8 på morgonen om allt mellan himmel och jord. Jag kommer att sakna hans kyssar och hans värme. Hans andetag. Han har fångat mitt hjärta och han är bara helt enkelt underbar.

289015-11



10.00
Han lämnade min lägenhet för 10 minuter sen och det var grymt tungt! Nu har jag fått samla mig och mina tankar efter vårat hejdå. Tårarna sprutade innan han for och ännu värre blev det. Fortfarande sitter jag och snyftar samtidigt som jag försöker säga till mig själv att vi faktiskt har telefoner och att det definitivt inte var den sista gången vi sågs. Men det är ändå jobbigt när det har blivit mycket känslor inblandade. Jag har haft det så otroligt bra de senaste 5 dagarna, han har behandlat mig som en prinsessa känns det som.

Nu måste jag försöka att inte tänka på detta och springa ner i tvättstugan och hämta tvätten och sen måste jag göra mig iordning fort som tusan eftersom jag ska fara och jobba. Efter jobbet är det packa som gäller, åker till Östersund ikväll med Peter och Mikaela för att festa på Storsjöyran. Just nu har jag ingen lust alls, har ingen ro i kroppen. I slutändan kommer det säkert att bli jätte kul även fast jag egentligen hade velat vara någon annan stans. Robert åker till Stockholm och jag hoppas att han får det jätte kul och att han har mig i sina tankar. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0