I long for you to hold me..

Igårkväll kom jag hem från Östersund. Åkte till mamma istället för hem, kände att jag behövde det. Ska väl åka hem ikväll. Ska hjälpa till lite här och umgås lite med tanke på att jag börjar jobba på onsdag och kommer inte träffa henne på säkert flera veckor. Men hur som helst, Östersund:

Torsdag - Vi kom iväg 05.00 eftersom att jag jobbade till 04.30. Kunde inte sova i bilen, låg bara i baksätet och vrålade gamla kärleksballader och irriterade Peter och Mikaela. JAG tyckte det var skitskoj! :D Vi var väl framme i Hammarstrand på förmiddagen. Drack kaffe, duschade och fixade till oss lite hos Peters föräldrar innan vi åkte in till Östersund. Vi åkte först till Johans jobb och sa hej på dig. Sen hem till Samuel och lämnade all packning. Sen stan och shoppa lite. Sen hem till Samuel igen och började shotta Minttu, blev lite på lullan och drog ut på festivalen. Och så har det väl rullat på.. Det har både varit skoj och astråkigt. Jag har saknat Robert så mycket att jag har nästan glömt att ha kul. Men sista kvällen, då minsann drack jag så det nästan kom ut genom mina öron. Satt och väntade på att han skulle ringa efter att han hade varit ute så jag satt och hinkade i mig bärs och pratade med mig själv. Alla skrattade bara åt mig. Men det var faktiskt kul! Somnade när vi hade lagt på luren vid 6-tiden och blev väckt 9 igår. Fick sova 3 timmar och jag var nästan mer full när jag vaknade. Kul kul.. Bara det att jag skulle sitta i en bil i måååånga timmar. Som tur var sov jag nästan hela vägen hem.

Alltså.. Självklart har det varit roligt där nere. Men jag hade lika gärna kunnat stanna hemma. Grejen är den att jag ÄLSKAR att fara ut och göra alla möjliga sorters saker. Men det största problemet har väl varit alla sura miner. Och jag for lixom dit för att ha roligt. Man far alldeles för sällan iväg känns det som och när man väl gör det så ska man ju härja gärnet. Eller? Det roligaste var nog när vi träffade dom trevliga stockholmarna och drog helium och pratade med Robert :) Gud så skoj!

Chill out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0