fredag

Haha, jag tycker att hela den här "otrohetsgrejen" är ganska komisk. Alltså allvarligt, är det här verkligen nödvändigt? Jag tycker verkligen inte det. Jag skiter fullständigt i om han har varit otrogen innan. Rör det mig? Nope! Synd för dom drabbade säger jag bara!

Jag har haft att göra med otrohet innan, många många gånger! Mina ex säger jag bara, mina ex.
Oj han råkade träffa nån på krogen och var otrogen.
Oj han råkade basta med en tjejkompis och "oj det hände bara"
Oj han råkade ha ett två månader långt förhållande med en tjej bakom min rygg.
Och oj, han råkade nämna att han var singel fast han inte var det.
Oj han råkade träffa min bästa kompis bakom min rygg VARJE kväll.
Och oj, dom råkade visst ha en trekant.
Oj, han kunde inte säga nej.
Oj vi hade bråkat. Han var arg och ledsen, behövde tröst.
Oj han var så full och "trodde det var jag"
Oj det var stressigt på jobbet och han hann inte höra av sig.
Oj han skulle vara med grabbarna men det råkade visa sig att det inte alls var så.
Ska jag fortsätta?
Det här är kanske en tredjedel av allt jag har hört av mina svin till ex.

Min poäng? Jo det ska jag tala om.
I och med att jag har väldigt mycket erfanenheter av killar som beter sig som puckon så har jag också fått den erfarenheten att läsa igenom folk. Är det här en bra kille eller inte?

Robert ÄR en bra kille! Och det säger jag utan tvekan. Visst, skenet kan bedra.. Men jag litar på mig själv så pass mycket att jag kan tillåta mig själv att lita på honom.

Man kan också fråga sig varför han har varit otrogen mot sin förra tjej..?
Det kanske inte är direkt så att han bara "gick ut och var otrogen för att han kände för det".
Kanske ville han inte vara med henne och var bara feg för att säga det?
Kanske hade dom inte ett bra och sunt förhållande helt enkelt?
Kanske ville hon mer än han i livet?
Kanske gjorde hon det svårt för han?
Jag försöker verkligen inte få det att låta som att det är hennes eller "offrets" fel..
För det är det inte. Otrohet är det värsta man kan utsätta en annan människa för.
För mig iallafall. Jag blir hellre grovt misshandlat än att han är otrogen.
Och det kan jag faktskt säga för det har också hänt ska jag tala om för er som inte redan vet det.
Många gånger.

Jag är inte så duktig på att få ut det jag vill ha sagt här märker jag men skit samma.
Kanske är han otrogen mot mig också, kanske inte.
Men det är inget jag tänker sitta och fundera på för det är bortkastad tid.
Hur många har inte varit otrohen egentligen? Haha, det går inte att undvika.
Jag har inte heller alltid varit en ängel.

Jag uppskattar att det finns folk som vill varna en.
Men det här är inget som jag inte redan vet.
Säg hellre till när det handlar om mig och inte om han och hans ex.
För ärligt talat så har jag fått jävligt nog av henne nu.


i övrigt så har jag haft en lektion nu på morgonen, Livskunskap.
Tråkigt som fan, men det är jävligt slappa lektioner. Vi leker lekar bara.

Min dag ser ut såhär..
12.00 börjar jag på H&M
17.45 slutar jag, åker hem och käkar m.m.
19.00 börjar jag på LVB
22.00 slutar jag och då får jag träffa Robert. :D Åh vad jag har saknat han!

Han landar här 20.35 och jag har lejt mamma att fara och hämta han.
Sååå, tjingeling i grytan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0