halloween

Ja, rubriken säger väl sig självt?

Kvällen började med ett besök på club magma där jag, Maria och Kicki var på after work, käkade och drack en massa smarrigheter. Sen begav vi oss till Danne där det var en massa gamla godingar från GAME och så. Det var ganska trevligt måste jag säga tills jag fick vara relationsexpert.. som vanligt! Men efter bråk, gorm, tjafs, svartsjuka och ja, jag kan nästan kalla det hat.. Så är allt löst. Jag har medlat och kämpat. Tillslut lyckades JAG lösa deras problem. Så nu älskar dom varandra igen. Helt underbart. Vem vet hur länge.. Men jag lyckades :)

Hur som helst.. Den här kvällen var min födelsedags present från Maria iallafall och jag fick egentligen inte veta något alls. Partyt hos Danne var ju maskerad :S Men Maria hade ju planerat allt så hon hade fixat en kostym till mig. Morticia från familjen Addams, det blev jag det. Peruk, figursydd långklänning och hela kittet. Jag måste erkänna att jag såg rätt tjusig ut. Lite elegant för att vara utklädd. Alla kallade mig för Morticia hela kvällen ^^,

Vi drack cider och shottade minttu, rökte en massa cigg och surrade med alla. Sen gick vi mot Cafélino där Javiér hade anordnat värsta maskeraden.. Det var totalt dött. Så vi gick mot Cleo där det var en grotesk kö, nej då satsar vi på Grace.. Nej där var det ännu värre. En massa fulla femtonåringar som trängs i kön för att få visa upp sina falskleg. Nejtack! Blue Moon Bar var det ingen idé att gå till. Bara gamlingar. Så det blev BBB (färjan) där det var Dark Angel. Huuur FAN kan folk gå på det frivilligt? Bara en massa tattare som står och headbangar och dricker bärs. Fick iofs väääldigt bra personalpriser för mig och gänget. Gratis :) Inte en krona försvann för nån av oss. Så vi satt där och tittade på alla miffon. Sen gick jag hem.

Nu sitter jag här och vet inte riktigt om det var en lyckad kväll eller inte. Jag tror inte det. Hade kunnat ha betydligt mer skoj. But hey, sånt är livet ;P
Vill prata med min lilla rumpnisse men han sover så vi får prata imorgon, efter jobbet. Jo, för jag ska ju jobba på H&M imorgon 12-15. Blä. Det får bli lite tröstshopping, det brukar funka.

Jag vill inte sova ensam :(
image32


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0