lördag

Jag har julkänslor och det känns helt underbart :)

Jag vaknade imorse av min TV som skrålade ut julmusik och jag blev verkligen jätte glad. Kollade ut genom fönstret och ser självklart all snö. Ja, jag kanske är lite för tidig men det struntar jag i. Har redan hunnit köpa lite julklappar och planerat allt jag ska köpa. Snacka om att vara ute i god tid. Men samtidigt är det väl onödigt att stressa ihjäl sig när det väl gäller? Och sen är det ganska svårt att inte få julkänslor när man ser att vissa redan har börjat julpynta. Något som jag hade kunnat tänka mig att göra nu på förmiddagen är att baka pepparkakor men jag orkar inte fara och köpa deg eller göra en egen. Nej det får vänta.

Alltså, jag hatar egentligen julen och har gjort det i många år men jag tror att det håller på att vända :) Kan det bero på Robert kanske? Att jag ska "jula" med han? Att jag är lycklig när jag är med han? Jag kommer inte på något annat..

Nåja, igår jobbade jag på H&M. Åkte till Jimmy efter jobbet men umgicks mest med Patrik The Pric. Det var väldigt kul måste jag säga. Blev många skratt attacker. For hem ganska tidigt, var så hemskt trött.

Och idag? :) Idag är det en stressig dag. Jag ska städa lite, det ska inhandlas alkohol, göra mig iordning. Personalfest med H&M och det ska bli jätte trevligt :)

Nu ska jag sätta igång, hej bara hej!

image39

Kommentarer
Postat av: jossan

va gott med peppar kakor :D

2007-11-26 @ 15:19:14
URL: http://josefinmossberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0