måndag

5 imorse åkte Robert från mig. Jag var ju i nattmössan så jag fattade inte riktigt att han hade åkt förän bilen rullade bort från gruset på gården. Några tårar spilldes i min ensamhet och sen somnade jag om igen. Försov mig, skulle vara på H&M 09.00 men kom inte dit förän strax innan 11. Ja, där satt den! Sabina kom dit strax innan jag slutade för att hon skulle köpa ett par byxor på min personalrabatt. Köpte en hemlig grej till Robert också ;) Nåja, hon körde hem mig iallafall så jag fick käka lite snabbt. Sen iväg till nästa jobb och därifrån kom jag inte förän 22.30. Är heeelt slutkörd. Känner det verkligen i kroppen. Har haft ett underligt samtal med Robert efter det också. Det känns som flera veckor sen vi sågs och ändå låg vi och gosade och pussades imorse. Wierd!

Helgen.. Ja, den har varit helt underbar! I fredags kom ju Robert men jag jobbade så sent så det var bara att hoppa ner i sängen ganska direkt. Men he gjorde it så mykk om ja säg så :) Och i lördags hade vi öppet hus på skolan och jag var tvungen att sy lite i två timmar. Drog med han på skolan. Stackarn. Sen gick vi till lägenheten och fixade lite grejer, for och handlade och kollade på en halv film. Sen for vi hem till mamma och käkade middag och drack lite vin. Hyrde en film och myste hela kvällen. Och igår for vi till Piteå för att bada på äventyrsbadet. När vi hade betalat in oss och skulle gå in i omklädningsrummet så säger Robert något om att se mig i bikini.. "ööh, jag har glömt den" sa jag. FUCK! Då var det bara att hoppa in i bilen igen. Vi for på Blå Ängeln och käkade, sen till Luleå och hämtade min bikini och seeeen for vi till Nordpoolen i Boden istället och badade. Det var jävligt skoj trots att det bara var vi. När vi kom hem fick Robert lite massage och sen fick jag. Helt gudomligt skönt var det! Myspys :)

Nu ska jag sova! Hej bara hej!


Kommentarer
Postat av: Robert

ja tack för en nice helg.!

2007-11-13 @ 10:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0