måndag

Dagarna går och jag får ingenting gjort känns det som.
Har strukit några grejer från min "to do-list" men är långt ifrån klar.

Det är egentligen inte så mycket som ska göras men det känns hemskt när man inte vet var tusan man ska börja och vad man egentligen ska göra.

Imorse var jag till tandläkarn sen gick jag till skolan och ritade mönstret till min väst, sen lunch och sen kom smärtan.. Då gick jag hem, fan vad jobbigt. Men ändå ganska skönt. Har legat i soffan och kollat på en snyftis samtidigt som jag har tryckt i mig en halv pepparkaksburk och mjölk. Gotteligotta!

Idag ska jag skriva ett PM, kanske göra lite silkesfrågor och KANSKE städa lite ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0