monday

Inlämning av jackan idag, FYFAN vad skönt att bli av med den för ett tag framöver. Men jag ska inte jubla, nu blir det bara värre. Nu ska jag sy en väst. Och det kan ju verka lätt men det kan jag tala om att det inte alls är. Det ska vara foder, skärningar, speciella fickor, handsydda knapphål plus att jag måste rita mönstret på datorn men först och främst designa den. Idag har jag gjort fyra olika skisser och jag kommer inte riktigt fram till vilken jag vill ha. Och efter västen så ska jag antingen sy en kavaj eller en kappa och sen min studentklänning och balklänning. Fan jag får skynda mig lite nu.

Idag ska jag ägna mig åt pluggandet. Förhoppningsvis kommer Sabina och hjälper mig lite på traven.

Jag måste tillägga att jag har världens finaste pojkvän också, han är bara sååå bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0