söndag

Sista lediga dagen på helgen.
Crap!

Min natt har varit hemsk.
Har spytt halva natten av okänd anledning.
Kanske beror det på att jag åt en hel citron igår som en apelsin?
Vet inte.
Det var hemskt iallafall.

Idag ska jag städa.
Skriva ett arbete om silke som jag ska lämna in imorgon.
Fara och träna. Tänkte att jag skulle få träna lite kickboxning men Emmelie har inte tid så det verkar bli pilates istället. Efter det så ska jag gå en långprommis med Ellinor. Får passa på när hon är i Luleå :) Snacka lite skit och så. Sen blir det förhoppningsvis en tidig kväll så jag får sova för det behöver jag.


Kommentarer
Postat av: Emmelie

hurru skitunge, vi tränar i veckan =)

2007-11-18 @ 19:46:56
URL: http://emmelieee.blogg.se
Postat av: Elli

=( Vi får ses då jag har tid. Fick ställa in allt idag för jag fick sådan panik av allting som ska göras i skolan. Jag vet fortfarande inte vad jag vill, och mår skit då jag ska åka ner till Umeå varje gång. :/ Men en promenad med dig hade jag fan behövt, du o dina kloka råd :) ! next time Im home, I hope you are home then :)

2007-11-18 @ 22:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0