söndag

Åh fyfan vilken kväll det blev igår!
Började med världens godaste välkomstdrink, en lek där man skulle dra en lott där det stod vem man skulle rita av, jätte god förrät och sen varmrätt.. Karaoke, bada badtunna och skållas, vinstutdelning där jag och Emmelie hamnade på delad 2:a plats. YEAH ;) Jag fick ett par jätte söta och gosiga hello kitty strumpor.

Massor med alkohol och galenskap slutade med att jag är sängliggande idag. Huvudvärken dunkar och illamåendet är inte att leka med kan jag säga. Vet inte om det är för att jag är bakfull eller vad det är.. För så mycket drack jag inte och dessutom är det inte "bakis" känslan jag har. Mår bara skit. Har på mig pyjamasen fortfarande. Klev upp för en liten stund sen bara för att käka lite, nu är det dags för sängen och tv'n igen. Idag blir det inte mycket gjort alls. Orkar inte ens gå ut på balkongen och ta en cigg, alldeles för jobbigt och alldeles för kallt.

Kommentarer
Postat av: emmelie

krya på dig sötunge ;)

2007-11-25 @ 21:49:01
URL: http://emmelieee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0