tisdag

Idag skippade jag skolan. Alla var ändå på universitetet och gormade. Så jag stannade hemma och städade och fick lite ordning på mitt liv. Vid halv ett kilade jag iväg mot stan. Mötte upp Emmelie som hastigast och vi begav oss mot H&M city för personalutbildning. "Kundlyftet". Där fick vi en massa information samtidigt som vi fick titta på en inspirations film som hette FISH. Den handlade om en "fiskbutik" i Seattle. Den var fruktansvärt rolig att titta på måste jag säga. Vi fick också "leka" och kasta omkring en mandarin. Det gick lite fortare än vi trodde så jag gå på T.A's och äta i lugn och ro. Sen gick jag och kollade på ett par skor jag funderar på att fylla på skosamlingen med. Klockan 16 började jag jobba och kom inte därifrån förän halv nio. Pratat med Robert har jag gjort och samtidigt städat lite extra. Jag tror ärligt talat att det ALDRIG har varit så rent här förr som det är nu :)

Nu ska jag snabba mig ner i sängen och ladda för ännu en tuff dag. Slutar 17 imorgon och sen iväg på nästa där jag börjar 18. Jag kommer gå i väggen en vacker dag om jag fortsätter såhär.
Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0