tisdag

Kom precis hem från skolan. Inga lektioner alls idag, bara modevisningssnack. Jag hatar min klass, jag hatar den! Tänk ca 20 kråkor som kraxar samtidigt, och högt som fan? Eller 20 bebisar som skriker pga hunger eller kolik? Man får huvudvärk... Ca 20 tjejer som alla har väldigt starka åsikter och pratar i mun på varann.
Pallar fan inte!

Slutade vid ett, då gick jag och gjorde klart mönstret på västen och toilén. Sen hade jag ett samtal med båda mina lärare. Gick bättre än jag trodde. Har gjort en tidsplan osv så jag är färdig med allt och lite till innan jul. Hur bra som helst. Känner mig jätte taggad. Så nu ska jag sätta igång direkt, ska bara ta något att tugga på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0