torsdag

Jag har bra luktsinne, ibland alldeles för bra och det är garanterat en dålig grej.
Som sagt, har jobbat på H&M idag och det har kommit in ovanligt mycket folk som verkligen luktar!
Och då menar jag luktar!!!
En gubbe luktade så mycket svett, ni vet sån där sur och fruktansvärd svett.
När han lämnade kassan så stannade lukten kvar.
Det var så sjukt pinsamt.
Tänk om kunderna trodde att det var JAG som luktade?
Nån har luktat curry, nån har luktat hash, nån har luktat (ursäkta mig) gammal otvättad pung.
Ja, erkänn fresh haha!
Självklart har det varit bra lukter också, som små tanter med en söt parfym eller clementinlukt :)

Och hash by the way, nu när jag gick från smedjegatan hem så mötte jag två killar som stod och rökte på. Mitt på stan?! Hur sjuk får man bli? Jag andades in precis innan jag kände lukten så självklart smakade det hash i hela käften och dessutom kände jag ju lukten en bra bit framåt. Fy fan vad äckligt!

Nä nu ska jag käka snabbt och sen är det dags för sång :)

Älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0