24102007

Jag har fått jobb.
Extra klirr i kassan är väl inte fel?

Nu sitter jag här, har precis varit och handlat mat med brorsan. Jag äter som en gris. Jag är hungrig hela tiden, och då menar jag heela tiden. Har svin ont i ryggen. Det var riktigt obehagligt att ta sig upp imorse. Ont i magen. Går på painpillz hela tiden och ja, det känns ju jätte skoj. NOT!

Jag har faktiskt ingen ork att skriva nu (inte för att jag mår dåligt för det gör jag inte). Har ont i kroppen och behöver lägga mig framför tv'n och vila upp mig. Ska ju ändå orka jobba imorgon.

För övrigt så är jag numera snusfri, YEEY! I did it :) En vecka idag..
Så småningom så blir man väl rökfri också, måste bara vänja mig.
Inte bra för kroppen att röka ;)

JAG ÄLSKAR DIG ROBERT ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0