25102007

Nu har ännu en dag passerat.

Idag har jag jobbat på H&M, har stått i kassan nästan hela dagen. Annars har jag gormat med accen. Har varit kul men jobbigt. Fortfarande ont i ryggen och magen. Det vill som inte gå över. Mamma kom och hämtade mig, vi köpte med oss skräpmat hem till henne. Max blev jätte glad för han fick en leksaksbil i sin barnbox :) Han sa att han och Robert skulle leka med den faktiskt. Jag fick en gudomlig massage av mamma, hade velat vara i hennes salong men det blev hemma istället. Hon är så grymt duktig. Sen vaxade jag henne under armarna som jag hade lovat ganska länge.

Nu är jag hemma och har precis slukat i mig ett paket glass. Åker till Borås nu på söndag så jag funderar på vad jag ska ha med mig. Men det är lite svårt att veta med tanke på att jag inte vet när jag kommer hem :)

Nåja, ska byta glödlampa på myslampan brevid sängen så jag kan läsa lite teori. Sen är det godnatt i stugan kan jag säga. Är det något jag behöver så är det att sova ut. Börjar inte förän 12 imorgon, så skönt, så skönt.

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0