26102007

Blev hemma idag. Grymma smärtor i magen, helt gelet. Jag är verkligen envis också. "Det går över" tänker jag.. Jo tjena. Jackan och skorna var på när jag var påväg till jobbet. Det gick inte. Kunde varken stå eller gå. Lyckades ta mig till vardagsrummet och telefonen. Sprutade tårar. Ringde och sa att jag inte kunde komma. JAPP, där i mitt svaga ögonblick kom Patrik hem. Han ville ta mig till sjukhuset men jag vägrade. Har legat på soffan hela dagen utan att kunna röra mig. Fick mig iallafall en pizza :) Och glass :P

Nu på kvällskvisten är det ju bättre. Jag och Max har sett en film, ätit mer glass och myst. En tripp till My blev också av. Det var ju Idol :) Sen kom Malin och Anja, vi promenerade in till stan. Känndes bra för magen. Men nu håller jag på att få lika ont igen känner jag. Hade tänkt packa och sånt eftersom att imorgon är det en massa annat som måste göras så då hinns det egentligen inte. Men jag orkar verkligen inte det ikväll så jag får försöka trycka in det ändå imorgon.

Hej bara hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0