deprimerad

Oj vad jag gillar att få kommentarer, hit med dom ;)

Idag är en "varahemmaochliggaisoffanheladagen" - dag!
Har gjort något fruktansvärt idag som jag djupt ångrar.
Och nej.. Jag tänker INTE säga vad det är jag har gjort!

Nu dyker jag ner i soffmyset igen och försöker överleva smärtan.



Usch vilken hemsk dag.
Är hungrig hela tiden och jag kan inte äta.
Har druckit kanske 3 liter vätska idag.
JAG VILL HA MAT!!!
Jag skulle t.o.m trycka ner en hamburgare med kött på om jag kunde.
Fuck it!

Nu ska jag dricka saft, hejdå!

Kommentarer
Postat av: okänd

skriv mer!!!

2007-10-18 @ 12:37:30
Postat av: Elli

Nååååå, gumman :) Må inte sådär hemskt...prata med ngn istället...finner inte ord...

2007-10-18 @ 21:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0