en själ, två ögon och ett hjärta.

Ja nu har jag varit i Luleå en dag and it sucks! En klump av ångest bildades i min lilla mage då jag satt i bilen på Bergnäsbron. Denna klump av ångest uppstod när jag såg självaste Luleå stad och på grund av att det kommer ytterligare en period utan Robert. Utan närhet. Utan något.

Samtidigt måste jag (som jag ofta säger) tänka positivt. Och när jag är inne på detta spår nu så har dagen faktiskt gått rätt snabbt, eller kanske tvärtom.. Vad vet jag? Men jag har iallafall varit väldigt sysselsatt vilket gör att tiden går fortare (känns det som iallafall).

Jag slutade halv fem, gick hem och snyggade till mig, gick och träffade Mikaela och tog en cigg, träffade chefen för Make Up store, käkade på MAX, köpte cigg och surrade med Madeleine, jag och Mickis for till Jennifer, vi gick på ICA och köpte massor med frukt (inget karra eftersom jag inte får gå upp ett enda gram i vikt), gjorde fruktsallad, såg på film och sen for jag hem.

JAPP, där har vi min dag.. Eller halva iallafall.

Jo mötet med chefen för Make Up store.. Jätte stor modevisning på lördag, jag ska gå som modell. Vilken läskig människa hon var, kändes som att hon sågade mig vid fotknölarna. I slutändan visade det sig att hon är en rätt härlig människa, men ändå. Tacka fan för att jag är nervös :) Det kommer en massa VIP folk från Stockholm och Göteborg.. Denna visning är större än man kan tänka sig. Meen, det ska bli jätte kul. Och egentligen behöver jag inte vara nervös, det finns ju inget här som jag inte har gjort förr.

Nu är det dags för att sova. Ensam. Jobbigt.

Älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Miriam

Vad är det för modevisning?

2007-10-16 @ 03:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0