I won't let go 'til it bleeds...

Vilken kväll det blev igår!
Strax efter 9 var det dags att krypa hemåt.
Efter mitt samtal med Robert och Löberg kände jag mig utmattad.
La mig på soffan och slocknade direkt.
På något sätt så vaknade jag i sängen imorse.
Jag har allvarligt inget minne av att jag har gått dit :S

Nåja, nu håller jag på att stresstvätta eftersom jag inte har idats göra nå i veckan.
Packa gör jag också. Nu är det riktigt stressigt.
Ska ju till flygplatsen snart..

Och hoho, jag blir riktigt förvirrad. Alla klockor är ju olika här..
Vad tusan är klockan?
Var det inatt man ställde om den?
Har inte hört ett piss om det..

Missar våran konsert idag också, hade varit skoj eftersom det är en stor grej.
Men jag önskar iallafall resten av tjejerna good luck :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0