jag är ett guldpaket!

Varför skriver jag en sådan rubrik?
Jo igår fick jag höra en grej jag bara var tvungen att dela med mig av :)

Robert sa igår att jag var underbar..
"Jaha, varför det?" undrade jag.
"Ja, du har allt." sa han.
"Vadå har allt?" undrade jag med hopp om att jag skulle få höra något sött.
Sen jämförde han mig (eller tjejer?) med ett kanalutbud. Typ viasat?
Han sa att det fanns baspaket, pluspaket och guldpaket.
Jag var tydligen ett guldpaket där t.o.m alla snuskkanaler ingick.

Haha hur ska jag tolka detta? Är det en komplimang?
En väldigt intressant jämförelse må jag säga :)

För övrigt åkte jag till min mammut igår, käkade middag och umgicks.
Sov där också och gosh så skönt jag sov.
Det var nästan kul att kliva upp imorse.
Jag och Katarina har redovisat ett arbete jag slängde ihop lite hastigt igår.
Jag tror det gick rätt bra för jag gjorde faktiskt en ganska bra inledning.
Sen har jag beställt min studentmössa idag också, oj så tjusigt :)
Blir en lugn dag idag, mycket som ska fixas innan fredag.

Hej hopp gummi snopp!
image31image31image31image31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0