Jag dör av skratt

när jag ser Brittans nya video på TV'n.

Det är ju helt fruktansvärt. Hon har nätstrumpbyxor för att dölja cellisarna. Hon har hatt för att dölja sina extensions-fästen. Hon är inte direkt smickrande att se på nu för tiden när hon klär ut sig till hora och leker sexig. Jag köper det inte. Armarna dallrar och röven har flyttat söderut. Hon är väl annars en okej sångerska. Man läser i tidningarna om att "åh lilla Brittan är deprimerad, hon suger på tjackklubbor dagarna ut" JAHA?! Skaffa hjälp då.. Sluta vara så jävla mediakåt!

Nej usch jag blir fan arg på riktigt. Tanken var bara att jag skulle kommentera hennes nyaste och mest töntiga video. Skrattretande, verkligen!

Håller på att göra mig iordning för kvällen. Sundsvsallsbesök. Blir krubb och bärs med hela motorcykelgänget. Ska bli skoj som tusan. Har inte träffat dom gamla godingarna sen i julas då jag var där nere. Ska försöka ta mig hem ganska tidigt ändå eftersom jag måste packa och orka åka till flygplatsen imööra.

Men annars, ha en go kväll :)


Kommentarer
Postat av: Kirsi

Jag antar att du inte kommer på kör-uppsjungningen imorn då? kom ihåg att säga till lena iaf så slipper hon undra

2007-10-27 @ 21:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0