stämplar ut, nu tar jag helg!

Idag har jag jobbat och gud så skoj det har varit!
Jag har gjort skyltfönstret och sen har jag gjort "entrén".
Tema: svart. Efter många om och men så blev jag nöjd :)

Sen hem fort som tusan, hämta pärmen och sen till kören.
Har ju varit borta tre veckor nu så jag har missat en del.

Nu är det packning, städning m.m som gäller..
Har kanske inte skrivit det slår det mig nu.
Men jag åker till Borås och min kärlek imorgon, igen :)
Helt underbart känns det!
Ska även till tandläkaren imorgon och sen göra en ny ögonfransförlängning.
Mycket nu hah!

Känner mig stressad som attan så jag ska sätta igång med min "TO DO"-list.
Hej bara HEJ!

Kommentarer
Postat av: Miriam

Vad kul att höra att de går så bra mellan dig och Robert.
Ni är supersöta tillsammans. ;D

2007-10-12 @ 02:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0