the night

Full och glad, japp det är jag nu!
Blev ingen modevisning.
Var ganska besviken för att Paoi inte ringde mig idag. Men vet ni.. Jag är verkligen inte besviken längre. Modevisningen sög som fan! Tjejerna kunde inte gå i högklackat. Vissa kan man nästan kalla feta. Jag är nästan ett anorexia offer jämfört med vissa. Och fula som stryk var en del också. Ärligt talat! Det var pinsamt att se på. Gick på VIP visningen. Gud vad skoj det är att stå på "listan" :)

Kvällen har annars varit helt okej. Blev en hel del skumpa och andra smarrigheter som sex on the beach ^^,
Många härliga skratt pga Danne som stod och dansade. Sååå läckert så jag dör.
Ja, kvällen har varit ganska lyckad.

Saknar Robert som tusan. Har inte pratat med han så mycket dom senaste dagarna. Han har varit lite upptagen i helgen så jag hoppas att det blir ändrig på våra "samtalsvanor" framöver. Klarar verkligen inte av att en del grejer kommer före mig. Kanske är jag ego, kanske inte. Men så känner jag. Annars är jag ganska tolerant, jag tar mycket utan att egentligen bry mig. Men tillslut kommer en gräns då det räcker med svammel. Kanske svårt för er som läser att förstå vad jag menar. Vet inte ens vad jag vill ha sagt med detta. Kanske att jag tolererar mycket, men inte allt. That's it! Nu låter det som att jag är sur också och det är jag verkligen inte. Jag älskar han bara. Rent, ärligt och innerligt!

God jävla natt!

Kommentarer
Postat av: Råbärt

Ja champange i Luleå har vi ju fått erfara att det finns det hur mycke som hälst och särskilt då i närheten an quality. :) Den där robert verkar vara en fin kille ^^

2007-10-21 @ 11:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0