bla bla bla

Känner mig väldigt opåhittig måste jag säga. Har inte en blekaste aning om vad jag ska skriva, eller iallafal hur jag ska börja. Har inte direkt någon lust att skriva värsta inlägget. Ska jag börja med vad jag gör nu eller det som har hänt fram till nu? Jag tror jag börjar igår..

Att flyga känndes jävligt drygt men tillslut kom jag fram och det var underbart. Jag kände verkligen att jag kunde slappna av. Klockan var ganska mycket när jag kom fram så vi åkte på MAX och käkade lite och hade lite matkrig :)

Idag har vi:
Vaknat och legat kvar i sängen, underbart.
Käkat lunch med Löberg och Franson.
Gått på stan och köpt smågrejor.
Varit hos frissan (Robert)
Hämtat bilen
Hängt hos Franson
Varit i tennishallen med Löberg och Bobban.
Käkat sen middag på donken


Just nu sitter jag i Roberts säng och knapprar på datorn medan han ligger och knapprar på någon kontroll. Nu ska jag sluta skriva och pussa på min man. Sen myspys med film och gotta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0