get hard, stay hard, play hard, rock hard ;)

Jag är missbildad säger Robert, snällt va?

Idag har jag varit på skolan och haft en 10 minuters lektion, sytt färdigt min turkosa bikini, varit hem och duschat m.m., farit till H&M och jobbat, fällt några tårar, fått hämtning från jobbet av Peter, farit runt i hela stan och letat bankomater för Peters kort funkade inte, käkat på MAX, klippt hår, virkat på min sjal, sett på TV, åkt till Piraten och hyrt film (Barely Legal och I.SEE.YOU.com, rekomenderar starkt den första!), sett på filmerna och käkat karra, pratat i telefon med Robert och fått skjuts hem av Peter iklädd pyjamas :)


Gud vad jag saknar han nu, snart två veckor sen vi sågs, det allra sista jag såg av han var när han körde mig till skolan på morgonen. Det har gått alldeles för lång tid nu känner jag. Och ännu längre blir det, FUCK! Jag sa till han nu ikväll.. "Jag är less på att vara tillsammans med min telefon!" eller rättare sagt hans telefon, men sak samma :)

Konsert imorgon, grymt nervös nu måste jag erkänna. Har inte tränat ännu på sångerna men jag får väl nöta in både texter och noter imorgon innan det är dags. Nej nu ska jag sova fan! Klockan är ju 04.13 så nu får det räcka.


Guten nacht schweden-volk!

Kommentarer
Postat av: Tärääääs

Närå, inte äru missbildad fröken, bara lite inte som nån annan gullet! :P Yeah!

2007-09-08 @ 16:00:11
URL: http://honsomhetertherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0